060 27 22 22

Հաճախորդների իրավունքները

 

«Թել-Սել» ընկերությունը մշակել է Telcell վճարահաշվարկային համակարգի օգտագործմամբ ինքնասպասարկման տերմինալների միջոցով կատարված վճարումների վերաբերյալ հաճախորդների բողոք-պահանջների ներկայացման և քննության գործընթացը կարգավորող կանոնակարգ:

 

Ընկերության դեմ հաճախորդների ներկայացրած բողոք-պահանջների քննության գործընթացին կարելի է ծանոթանալ այստեղ:

 

Հարգելի՛ հաճախորդ, Ձեր իրավունքները կարող են պաշտպանվել և՛ դատական կարգով, և՛ Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի միջոցով: Վեճերի լուծման պայմանների պարզաբանումը հասանելի է այստեղ:

 

Telcell տերմինալների միջոցով վճարումներ կատարելու «Թել-Սել» ՓԲԸ հրապարակային առաջարկի  մասին իրավաբանական տեղեկատվությունը հասանելի է այստեղ:

 

Եթե Դուք ունեք վճարահաշվարկային համակարգի գործունեության և մատուցվող ծառայությունների վերաբերյալ առաջարկներ, դժգոհություններ կամ բողոքներ, կարող եք տեղեկացնել մեզ՝ ներկայացնելով անձը հաստատող փաստաթուղթ և վճարային անդորրագրեր:

 

Հասցե` ք. Երևան, 0010, Վարդանանց փակուղի 8

Հեռ` (+ 374 60) 27 22 22 (Հաճախորդների սպասարկման կենտրոն)

Էլ. փոստ` [email protected]:

 

Մեր աշխատակիցները Ձեզ կտան սպառիչ պատասխաններ՝ ծագած բոլոր հարցերի վերաբերյալ: Մենք միշտ ուրախ ենք լսել մեր հաճախորդներին:

 

«Թել-Սել» ՓԲԸ աշխատանքային գրաֆիկն է. երկուշաբթի-ուրբաթ ժամը 09:00-18:00, ընդմիջում` 13:00-14:00:

 

Զանգերի կենտրոնի աշխատանքային գրաֆիկն է. երկուշաբթի-ուրբաթ ժամը 09:00-02:00, իսկ ոչ աշխատանքային (հանգստյան և տոնական) օրերին` ժամը 09:00-22:00: